Dromen zijn er om waar te maken.. Daniek naar Ghana!

En dan ineens..

En dan ineens.. is het zover!

Januari 2016 boekte ik mijn vliegticket. Al ruim daarvoor begon ik met plannen, uitzoeken, regelen, dromen, durven en nu ga ik het doen!

Na een geweldig goodbye feestje is het nu echt zo ver! Morgen vlieg ik weg, mijn droom achterna. Mijn koffers staan klaar, over vol maar het past. Ik heb iedereen gedag gezegd. 6x gecheckt of ik al mijn spullen heb. (En zal dat morgen ochtend vast nog een keer doen). De auto is vol getankt om op weg te kunnen naar Amsterdam. En dan is het echt begonnen!

Alvast sorry;

Als je tussen nu en december jarig bent en ik het vergeet.

Als ik je een foto zou sturen maar het vergeet.

Als ik niet elke week een blog schrijf.

Als ik vergeet dat het je trouwdag was.

Als ik vergeet te melden dat het goed met me gaat.

Want lieve mensen, als ik al die dingen (en waarschijnlijk nog wel meer) vergeet. Is dat het teken dat ik geniet, dat ik daar leef, mijn plekje heb gevonden, druk ben. Geen bericht is goed bericht.

Ik ga doen waar ik al (bijna) mijn hele leven van droom. Ik hoop dat jullie in deze 3,5 maand ook af en toe vergeten dat ik weg ben. Want dan zijn jullie ook bezig met leven en genieten.

3,5 keer knipperen met je ogen en ik ben terug!

Voor voorlopig de laatste keer liefs uit Nederland.

Daniek

Reacties

Reacties

Tamara

Wat fijn dat je nu eindelijk je droom waar kan maken! Geniet er van meis en je bent vergeven voor al die momenten dat je niks laat horen ;).

Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change