Dromen zijn er om waar te maken.. Daniek naar Ghana!

Op de valreep!!

Nog op de valreep van mei.. al n tijdje geen blog geschreven.

Inmiddels echt m'n laatste vaccinatie gehad. En er is nog een training gepland voor a.s zaterdag :-) beter goed voor bereid op reis.

Gisteren was ik jarig.. en wauw wat ben ik overrompeld en verbaasd over de hoeveelheid donaties die ik heb binnen gekregen.

Alle donateurs; ik beloof jullie dat ik er mooie dingen mee ga doen en jullie op de hoogte houd van wat ik precies doe voor hoeveel geld!

Echt heel veel dank. Mijn verjaardag was al leuk door m'n lieve collega's. Maar mijn rekening checken maakte het echt een dag met een gouden randje.

Tot snel!

Liefs, Daniek

PS: nog maar 3 maanden...! Als je nog iets met me wil doen voor mijn vertrek moeten we dus opschieten ;-)

Reacties

Reacties

Mary

Ik wil nog nachtje weg met je. En Shoppen met je.en eigenlijk nog bij je logeren ook......????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change