Dromen zijn er om waar te maken.. Daniek naar Ghana!

Dank!

Lieve volgers van mijn blog, en vrienden en familie via andere wegen.

Ik wil nu alvast mijn dank uitspreken, ik merk dat mijn reis ook bij jullie steeds meer gaat leven. En dat behalve dat ik zelf veel geld spaar er ook steeds meer donaties uit soms ook onverwachte hoek binnen komen! Dit is zo fijn om te merken, dat jullie mij het gunnen mijn droom waar te maken maar ook vooral dat jullie net als ik mensen in Ghana kansen gunnen en willen helpen.

Donaties groot en klein zijn voor mij, maar zeker voor de mensen daar van grote waarde.

Verder is er (helaas) niet veel nieuws te melden, behalve dat de maand mei in het teken staat van vaccinaties.

In de mei vakantie de eerste reeks, de 3 weken daarna nog wat enkele vaccinaties die herhaald moeten worden om goed te werken. Gelukkig ben ik niet bang voor prikken haha.

Er komt een arts van thuisvaccinatie.nl de vaccinaties thuis zetten op een zondag middag, dus dat is wel fijn hoef ik nergens naar toe!

Verder ga ik mij verdiepen in het visum, de formulieren die ik nodig heb heb ik inmiddels in huis. Nu moet ik het nog gaan uitvoeren en naar de ambassade ect.

Voor juni maak ik nog even een afspraak met Travel4change om alles nog maals door te spreken, dit vind ik zelf vooral ook heel prettig.

Zodra er nieuws is zal ik dat hier, of via facebook melden!

Liefs, Daniek

Reacties

Reacties

Johannes Hospitium

Daniek, we lezen je blog in een adem uit. Wat een avonturen beleef jij daar allemaal. We hopen dat je weer snel een mooi blog schrijft. We volgen je op de voet. Team Wilnis

Jenny

Hoi Daniek, wat leuk om je blog te lezen. Geweldig ik volg je helemaal, ik hoop dat je echt geniet daar . Ik blijf je volgen liefs jenny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change