Dromen zijn er om waar te maken.. Daniek naar Ghana!

Eerste 'contact' Ghana!

Hey lieve allemaal,

Even een mini update; Henk van Travel4change heeft mijn aanmelding door gezet naar Ghana en Jessy heeft daarop gereageerd met voor welke projecten ze me precies heeft aangemeld! :-) Het staat nu dus een beetje meer vast wat ik ga doen, al weet je het in een land als Ghana nooit. Het kan altijd anders lopen of ik kan daar wat anders bedenken ;-)

Waar ik nu voor ben opgegeven en wat dus 'vast' staat is:

- Gezondheidszorg educatie geven op scholen. (leeftijdscatagorie van 4 tot en met 15)

- Een paar ochtenden per week mee kijken/helpen in lokale gezondheids faciliteiten, en daar ook voorlichting geven.

- Meehelpen na schooltijd (middag) in het hardtheaven huis (lees hier meer over dit huis:http://www.hardthaven.org/)

- Daar zullen ze me vragen ook mee te helpen met andere projecten die gerelateerd zijn aan gezondheidszorg.

Super leuk dus, zeker omdat er zoveel afwisseling in mijn week zit! Nu heb ik nog meer zin om te gaan... :-)

Liefs,!

Reacties

Reacties

mary

Zo trots op je!! Zo super dat je het gewoon echt gaat doen. Het gaat steeds meer leven . Wat begon bij iets wat je dacht te willen gaan doen wordt nu iedere dag meer werkelijkheid. Je zet veel opzij om geld te besparen. Je spaarpot was even bijna leeg na het kopen van je ticket,maar de bodem is weer gevuld met geld wat je verdient op stage en met oppassen. Lieverd, zoals ik mijn eerste zin al zei: IK BEN ZO TROTS OP JE!!

Johan & Elma

Wij sluiten ons helemaal aan bij wat je moeder schrijft. We zijn enorm trots op je.

Melanne

Super gaaf!!!! En jaloersmakend! Dat wordt een top zomer voor je! Als je daarna maar weer naar den haag komt ;)
Kuss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change