Dromen zijn er om waar te maken.. Daniek naar Ghana!

Hello again!

Hee lieve lezers,

Alweer een maandje geleden dat ik voor het laatst iets had gepost.

Het is even stil geweest rondom alles wat met Ghana te maken had, maar nu gaat alles weer in een stroom versnelling!!

In een van de laatste blog's was al te lezen dat ik me ging verdiepen in de vaccinaties, ik ben inmiddels overgestapt van verzekering en daarom krijg ik als het goed is alle kosten daarvan vergoed. Visum hoef ik nu nog even niks mee, en als ik straks in Den Haag woon kan ik makkelijk langs de ambasade ;-)

Wat gebeurt er dan wel vraag je je misschien af? Nou iets heeeel groots! van al het gespaarde geld tot nu toe is na deze week namelijk niet veel meer over!

Samen met Daphne van Holland international ben ik namelijk mijn vliegticket aan het boeken deze week. Ik weet nu de precieze datum dat ik weg ga & weer terug kom. 1 september vlieg ik weg uit Nederland en 19 december kom ik weer terug. Met een directe vlucht dus dat is wel fijn!

Vandaag of morgen wordt mijn vliegticket definitief en staat mijn reis dus vast.. kom ik er niet meer onderuit gelukkig haha! En ik mag 2 koffers mee hoe fijn is dat!! :-D

Nu hard verder sparen voor mijn kosten die ik daar ga maken, en de kosten van mijn visum en eventuele spullen die ik nog moet kopen. Donaties zijn dus nog steeds welkom!

Ook heb ik 14 februari mijn Afrika training van stichting Muses in Amsterdam, hier heb ik ook super veel zin in! Zij gaan mij voorbereiden op de Afrikaanse cultuur en wat to do and not to do there!

Even nog wat praktische info; doneren kan nog steeds naar mij. Echter heeft Jessy, de vrouw die in Ghana alles regelt wel een Nederlandse stichting, bedrijven kunnen in overleg dus misschien ook een donatie naar/via haar doen! Contact me even mocht je dit willen.

De donaties gaan goed maar kunnen beter, ik begrijp heel goed dat ik nogal wat vraag door zomaar geld te geven aan mijmocht je denken, ik heb best wat geld over maar wil er wat voor terug, laat het dan ook vooral weten! Ik hoef echt niet zomaar alles te krijgen ;-)

Het moet lukken om al het geld bij elkaar te krijgen, ik zit nu op ongeveer 1/4e deel omdat ik mijn vliegticket kan boeken van mijn zelf verdiende geld tot nu toe :-)

Lange termijn planning:De komende maanden ga ik afstuderen, woon ik in Den Haag en gaan de voorbereidingen voor Ghana gewoon door. Wat ik in ieder geval weet wat nog gaat gebeuren binnen nu en augustus is vaccinaties krijgen, visum aanvragen, geld bij elkaar sparen/werken. Ergens omstreeks juli/augustus hoop ik ook een feestje te gaan geven ter eren van mijn verjaardag (mei), mijn hopelijke diploma en alvast ook to say goodbye.. Wordt vervolgd...:-) uitnodigingen hiervoor volgen vanzelf voor degene voor wie het bedoeld is aangezien mijn blog openbaar is haha.

Na een maandje stilte een hoop leesvoer dacht ik zo, nu ben ik als laatste nog benieuwd:wat zouden jullie in mijn volgende blog willen lezen?Zijn er vragen, suggesties ect. Dan ga ik die z.s.m beantwoorden in een volgende blog. Hopelijk gaat het bij jullie net zo leven als bij mij! Ik kan niet wachten.. nog8 maanden...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change