Dromen zijn er om waar te maken.. Daniek naar Ghana!

Update!

HoiHoi,

Eventjes een korte wat ben ik aan het doen update!

In de hoop dat het bij jullie ook gaat leven, en om antwoord te geven op de vraag waarom heb je nu al geld nodig. (als mensen verstand hebben van sponsoring of goede ideeën hebben altijd welkom)

Dit is wat ik deze week heb gedaan:

  • registratie formulier opgestuurd naar travel for change
  • CV geupdated en naar travel for change gestuurd
  • motivatie/voorstelbrief schrijven en opgestuurd
  • eerste deelname kosten betaald (dit is een klein bedrag ivm dat travel for change mij bij alles helpt en alles regelt)
  • me aangemeld voor de Afrika training bij stichting muses

Dat laatste vind ik t leukste van deze lijst! in januari/februari krijg ik een dag training in Amsterdam ter eerste kennismaking met het land, de gebruiken ect ect!

Laughing

Wat ga ik de komende weken doen:

  • me verdiepen in de vaccinaties en de vaccinaties aanvragen
  • me verdiepen in het visum ik krijg tzt van travel for change te horen wanneer en hoe ik dit precies moet doen.

Dus het eerste geld is al weg haha!

En in januari ga ik bijvoorbeeld mijn vliegticket boeken!

Genoeg te doen dus, en ohja ergens tussen februari en juli ga ik ook nog even afstuderen

Tongue Out

Groetjes, Daniek

PS: de frequentie van mijn blog zal wat wisselend zijn, afhankelijkof ik wat boeiends tevertellen heb.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change