Dromen zijn er om waar te maken.. Daniek naar Ghana!

Welkom

Lieve vrienden, vriendinnen, kennissen en andere geïnteresseerde.

Het lijkt verweg, maar is ook zo dichtbij.. Ik ga naar GHANA!!!

September 2016 is het eindelijk zover, het moment om mijn 2e grote droom waar te maken, vlak nadat als het goed is mijn eerste grote droom werkelijkheid is geworden; verpleegkundige worden.

Als het goed is heb ik juni/juli 2016 dit papiertje in handen en kan ik dus echt als verpleegkundige gaan werken in Ghana. Omdat ik merk dat er best veel mensen geïnterresseerd zijn wat ik ga doen zal ik de komende tijd al deze blog bijhouden om jullie op de hoogte te houden wat ik ga doen.

Wat kun je voor mijn vertrek lezen?

  • to do lijstjes; pff wat komt er veel kijken bij zo'n reis!
  • acties; wat ga ik doen om het geld bij elkaar te krijgen?
  • informatie over wat ik daar ga doen, en hoe de voorbereidingen hier gaan.
  • informatie over waar ik daar verblijf, welke plaats ect. ect.

Ik ga o.a een trainingsdag volgen, krijg heeel veel vaccinaties, moet een boel dingen opsturen, regelen en aanvragen. Daarvan breng ik jullie ook op de hoogte.

Reis mee met mijn grote avontuur, voorlopig nog in Nederland en ongeveer 1 september in Ghana!

Liefs, Daniek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change