Dromen zijn er om waar te maken.. Daniek naar Ghana!

Week 16!

Hallo lieve blog volgers,

Ik had jullie nog een blogje beloofd. Dus bij deze. Niet per dag dit keer.. sorry maar t is niet zo spannend haha.

M'n laatste week Accra ben ik vooral lekker bijgekomen en rustig aan gedaan. En nog wat computer werk gedaan voor United.

& toen was t moment daar.. op naar Nederland. Het was ontzettend gek om Ghana te verlaten. Ik had daar ook een soort leventje opgebouwd en t is heel gek om dat allemaal achter te laten. Op t vliegveld verliep alles soepel. Ik had een nachtvlucht. En heb vrij weinig geslapen. Maar Klm had verder alles goed georganiseerd dus het was een prima vlucht.

Toen aangekomen in Nederland. En m'n eerste reactie was: wat os het hier koud! Hahaha.

Daarna koffers halen wat allemaal heel snel ging en toen mama en ruben weer knuffelen! Eindelijk! Wat fijn maar ook wat gek om ze weer te zien. Op naar mama's huis. En daar stond Danique m'n super lieve vriendinnetje te wachten met ballonnen en een gedekte tafel met een heerlijk Nederlands ontbijt. Het lekkerste broodje hagelslag wat ik ooit heb gehad denk ik haha.

Daarna ben ik lekker in bad gegaan warm worden. En begonnen met koffers uitpakken. S' middags eindelijk opa en oma weer knuffelen! Wat heb ik die lieverds gemist en wat hadden ze mee geleefd al die tijd!

S avonds lekker rustig aan gedaan en tv gekeken. Lekker op tijd slapen in mijn eigen bed! En nogmaals; oh wat is het koud haha!

Woensdag rustig aan opgestart. Naar de supermarkt geweest. Wat ook heel gek is. Wat een keuze hebben wij haha) s' middags kwam coby even langs en verder heb ik vrij weinig gedaan. Het is echt even wennen en gek en koud om terug te zijn.

Eind van de middag lekker lasagne gekookt. Heerlijk om weer zelf te koken! En s' avonds naar Ruben geweest om Jaapie z'n konijn die die sinds kort heeft te knuffelen.

Vandaag naar de tandarts geweest (spalkje achter mn tanden is weer gerepareerd) naar de stad nieuwe schoenen gekocht (hele warme) heerlijk geluncht en mijn haar laten knippen bij de kapper. Flink stuk haha. M'n haar vond Ghana wat minder leuk..

Vanavond eten we groenten aardappels en een gehaktbal haha!

Lieve lieve allemaal, langzaam aan jullie allemaal weer zien. Knuffelen en bij kletsen. Thanks voor al jullie support deze reis. Ik heb de tijd en de reis van mijn leven gehad. En neem nu rustig de tijd weer te wennen in Nederland. Alles is een soort van nieuw. En dat zal wel even duren voor t weer normaal is.

Heel heel heel veel liefs, een nog steeds hele gelukkige Daniek.

Reacties

Reacties

Nel griffioen

Lieve Daniek,

Welkom thuis en fijne en goede dagen en een hoopvol 2017.

Dikke knuffel van Nel Griffioen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change